Motion capture a Heidi Moneymaker

5. února 2008 v 20:01 |  Tomb Raider 8
To, co zatím víme o připravovaném TR: Underworld, nám jasně naznačuje, že by tato hra měla být realističtější než kterákoli z předchozích v této herní sérii. Jedna z věcí, která by toho měla dosáhnout, je motion capture, který bude provádět gymnastická šampionka Heidi Moneymaker. Nejdříve ve stručnosti vysvětlím, co to motion capture vlastně je:
Jedná se o technologii, díky které můžeme digitálně zaznamenávat pohyby lidí (případně i zvířat či něčeho neživého, když na to přijde). Používá se při tvorbě počítačových her i filmů (dobrým příkladem je např. film Polární Expres či Smeagol v Pánovi Prstenů). Pro přibližnou představu se můžete kouknout sem: http://www.youtube.com/watch?v=IJ4tndpwL-o
A co se Heidi týče, kromě toho, že je velice úspěšná gymnastka, relativně často se objevuje i jako kaskadérka ve filmech (například Van Helsing, Charlieho andílci 2, Spider-Man 3, Constantine, Mr. & Mrs. Smith, Mission: Impossible 3, Válka světů, v budoucnu pak například nejnovější Rambo či Star Trek) či seriálech (třeba O.C., Námořní vyšetřovací služba, Kriminálka New York, 24 hodin a jiné), proto se dá předpokládat, že má již mnoho zkušeností a že se zodpovědně zhostila role Lary. Podle toho, co říkají lidé, kteří již "underworldovskou" Laru viděli v pohybu, zřejmě opravdu ano, protože o tom píší s nadšením a tvrdí, že se to nedá s pouhými statickými screenshoty vůbec srovnávat. Máme se tedy na co těšit!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Fil Fil | Web | 16. listopadu 2008 v 14:02 | Reagovat

Pokud ale vím, tak Motion Capture používali i v Core Design, takže to až taková novinka není. Snad si ale tedy dali v Crystal záležet a bude to vypadat lépe, než kdy dřív :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama